Jössas, i hoff Du musst nur arbeiten ! Schad, und/aber es is ja ned der letzte, aber i sag´s gern nochmal, Termine mach ma mitanand, wenn sich aber niemand oder nur wenige rühren, dann nehm ma halt den Termin, wo sich entsprechend "Stimmen treffen"Muss leider absagen, Sorry
Muss leider absagen, Sorry
@DD, den bringe scho los, ale und Bertl waren hoid de zwoa, wo ma auf´n Schloog ois Feinschmecka eigfoin san, was aber jezad nix schlecht´s hoassn soiGeht leider nicht, weil ich dem Hooker einen Bergkäse mitbringe den er selber nicht mag aber dir verfüttern will.
I bin nur ein "Zipfe" (bayrisch für Glied) in der Transportkette, aufteilen tut´s euch den unteranand !
Oder a ganz a "langer" und i hock am andern End :lichtSchlau, weil das volle Duftaroma beim Schneiden zustande kommt.
Ich glaub, das wird ein kurzer Stammtisch![]()
und die Anderen flacken bewusstlos im anderen EckOder a ganz a "langer" und i hock am andern End :licht.
Des mit de 9 Monat macht mi jetzt a bissal stutzig, möcht aba a ned unbedingt wissn, warum des so isDann nehm ich den mindestens 9 Monat gereiften und noch ein Pack vom "Sura Käs" dazu![]()
Dann nehm ich den mindestens 9 Monat gereiften und noch ein Pack vom "Sura Käs" dazu
Woran erkennt der Mensch das er in Vorarlberg ist?
.
.
.
Am Käseduft beim öffnen des Kühlschranks.
Wenn da Bertl ned´s Gegnteil sagt, dann passt des und er is imma mit iagendwoos, und wenns in da Ledahosn is, ONdes hoist, mi wissn no ned wo ma uns eine"Hooker"