Im Januar sollt einer der Stammtische sein, aber mir is wie immer wurscht, die Zeit nehm ich mir ! Sollen bitte, ganz mit ohne Baaaaaz, alle andern sich treffen..........................i bin doGibt's eigentlich schon einen Januar Termin oder kommt Ihr dann mal nach Züri rüber ?![]()
!
:bück dich !Ganz so weit geht´s im Februar ned :wink1.Du kannst doch net erst Mitte Februar ins LOS fliegen, da komm ich grad wieder zurück... :bück dich

Eben drum2% Bier,typisch für Die Seppln,haha,was anderes vertragen sie wohl net!![]()

.......
.....
) ausziagt ![227[1] :lool :lool](/forums/styles/default/xenforo/smilies/schilder/227[1].gif)

2% Bier,typisch für Die Seppln,haha,was anderes vertragen sie wohl net!![]()
:wink1 ! 

!
)Da hast woi ned so ganz unrecht, oder wer soi noo in de Gondl wenns Di ois ersts neischiamVo mir aus gern wenn i ned grod beim Skifuhrn war. Des geht ja mit eich gwamperte Hund ned![]()
? Im Fachjargon nennt ma des dann unrentabelste Auslastung
!
!![233[1] :echt :echt](/forums/styles/default/xenforo/smilies/schilder/233[1].gif)
! Ob i jez dahoam meine KM´s mach wia a Depp, oda do drin a bissal rumlatsch und Fotos mach, is Doppewurscht bzw. ganz im Gegenteil moi woos andas
! Ma muas ja ned in a Riesenskigebiet, sondan Lenggries oda so ähnle, langt ja leicht ?! Aba so richtig auskenna dua i mi do scho lang nimma, des übalass i dene wo wissn wia und wo !
, Ripperl langa a boor, wenns vom Ochsn san, sunsd kriagst Ärga mit´m ale
!
!
?
.Sturzbesoffen und im Dunkeln !??? Nach Dir, Bertl !![]()