Katana, nimm so Hütten Anstecknadeln und ausgefüllte Hütten Pässe mit, die Mit die Enzian oder Edelweiss Stempel drinnen
Auf de fahrns voll ab![]()

Da @ale hod Recht, a soiba panschta Maruintatütata waar woos ganz woos feins
![233[1] :echt :echt](/forums/styles/default/xenforo/smilies/schilder/233[1].gif)

Katana, nimm so Hütten Anstecknadeln und ausgefüllte Hütten Pässe mit, die Mit die Enzian oder Edelweiss Stempel drinnen
Auf de fahrns voll ab![]()
Es hat sich keiner grührt, aber mir können gern a Glühweinderl am Markt nehmen, dort war ich sowieso schon bald 20 Jahr nimma ! Für d´Tram hätt ich a Wochenkartn, aba des is ma z´lang.
@Bertl, was is des für ein Pfladern ? A gmaade Wiesn mit Rehboiterl moan i zu erkenna. Was bin i froh nur Pizza und Nudeln zu kenna
!
Wie soll des funktionieren wenn´s österreichische Bundesheer auf Manöver in München isUnd wir hoffen Du redst morgen wenigstens tw. in vernünftigem, klar verständlichen Deutsch und net so wie'd schreibst...![]()
I sag moing am besten gar nix!
Hab ich´s doch gwusst, das ich Di mit Highlight´s hinter Ofen rauslockDes muass i mia oschaung .... :wink1
A scho in de Startlöcher :bück dichmmt schrieb:aber danach geht´s ab in die Wärme![]()
Naa, do bleibe liaba dahoam und geh ma soiba auf´n WeckaBevor er gor nix sogt, fuchtelt er sicher liaba in Gebärdnsprach umanand ...![]()
Du moansd bestimmt an Koina (Ober)Mir kenna uns ja zamhocka und abwechselnd irgendoam auf'n Wecker geh![]()
I bin bei dir mei Freind![]()
mmt schrieb:der Haaring.