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Info Cebu Pacific mit neuen Gepäckregulierung

dzikabomba

Hardcore Sextourist
   Autor
12 August 2017
863
7.511
2.295
Köln, Deutschland
Hat jemand Erfahrungen gemacht mit der Rückerstattung von Tickets bei denen in der aktuellen Situation?

Ich hatte im Februar einen Flug bei denen von Cebu nach Davao und zurück gebucht für Mitte November, welcher mir vor ein paar Tagen storniert wurde.

Habe mich für die Option FULL REFUND entschieden. Da gab es dann sofort die Info, dass das ca. 5 Monate dauern wird bis ich das Geld wieder kriege. Sind ca. 5000 PHP. Die möchte ich denen nicht schenken...

Hat da jemand Erfahrung gemacht, ob man überhaupt Geld von denen zurückkriegt? Vielleicht wurde hier noch jemandem der Flug bei denen storniert?
 

thaiguy

Kein anderes Hobby?
   Autor
25 Dezember 2013
1.968
6.634
2.215
Datum vom 23. September

We know that this has been a difficult year, and we continue to do our best when it comes to serving you and providing you with options with regards to your booking.

Refund update

We wanted to share with you the latest on the refunds we have processed. We have received inquiries on this, and rightly so. This is much needed cash, and rest assured we are doing our best to process your refund as soon as possible.

Since the start of this pandemic, we have received an unprecedented number of refund requests due to the flight cancellations brought about by the lockdown. Our refund process then was originally not designed to handle this volume of requests, and this resulted in a backlog. We have since then revamped our procedures in order to address this.

To date, we have refunded over PHP 2.4 billion booking cancellations related to COVID-19, equivalent to 50% of refund requests received. We are currently halfway through refund requests filed last April.

Our commitment

While your refund request is still being processed, know that we remain committed to complete pending refunds and return what is due our valued guests. We will update you via email once your refund has been completely processed on our side. We sincerely apologize once again for the delay.

Your patience and understanding is truly appreciated.
Take care and keep safe.

Sincerely,
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Glenn Ong
Director, Customer Experience
 
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Carlsberg001

Schreibwütig
    Aktiv
8 März 2011
579
757
1.323
Bei Cebu hatte ich mal eine Doppelbuchung, 1 mal gebucht aber doppelt abgebucht.
Am Check Inn waren dann 2 Plätze auf meinen Namen verfügbar.
Systemfehler haben alle eingesehen, so nach einem Jahr habe ich die Kohle zurückbekommen.
12000 Piso waren bezahlt, nach Gebühren und Bearbeitung habe ich 1800 Piso erhalten.
Ergebnis, mit denen fliege ich nie wieder.
 
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